Sabahan Blogger

..

Facebook Badge

Wednesday, September 1, 2010

Raya.. Raya.. Raya..

SaLaM.... (^___^)

MesTi sMua Da Bz MeMPeRsiaPkan DRi uTk Raya AiDiLFiTRi yG xLaMa LG Tu kn? HuHuHu... SMaLa McM aQ.. :-P

30hB Tu BRu DPT Gj.. So, TD TGHRi aQ nGn HuBBy G La KK.. Nk G SHoPPinG Bju Raya La Kunu..

1sT DesTinaTion: KaiN MeWaH... HuHuHu.. SMua aQ BeLek2, eRmmm.. CHanTek!!! sMua Pon aQ G anGkaT, aQ G TiLik, aQ G bWa DPn cHeRMin n aQ x cuBa PLa (TeRinGaT kes LaRva DLM BReasT coZ Pki BRa yG x cuCi).. TP, xDe PLa yG aQ BKenan! OuT!!!

2nD DesTiNaTion: SMua KDi2 Kain inDia aRea SinSuRan.. FuH! SMua Pon sMa Fesyen ja, BoRinG :-O Tauke2 kDi ne BLi BRG2 DoRG kT kiLanG yG sMa ka?.. BeLek Pnya BeLek.. HaHaHa.. TiBa2 ja HuBBY ajak G kaunTeR.. inGTkn Da jMPa yG Bkenan D HaTi.. sPi kT kaunTeR.. TkejuT aQ.. Guess WHaT? HuBBy G BLi Bju SPiDeRMan & SuPeRMan PLa uTk ADHam.. HaHaHa =D

3RD DesTiNaTion: BTC TexTiLe.. eRM.. eRM.. eRM.. acTuaLLy ne La TPT yG aQ nk G.. TP, PHM2 ja La.. OTW G BTC, sMua keDai2 kain aQ G sinGGaH.. nsB Baek HuBBy ne x Bnyk sonGeH!!! FoLLow ja La WiFe kSyGn Dia ne.. WaWaWa.. aQ nGn HuBBy naekLa G 2nD FLooR.. PHew.. RaMBanG MaTa aQ skeTika.. aQ Pon MMuLakn oPeRasi MRonDa, McM Besa.. aQ G BeLek2, aQ TiLik2, aQ BaWa G DPn cHeRMin, aQ x cuBa ek.. aQ maTcH coLoR nGn SeLenDanG..

aQ Rasa2 HaMpiR 2 jam jG aQ kT DLM BTC Tu, TaWaF Pon Da cukuP 7x Da.. :-) MuLa2 HuBBy ikuT ja Mna aQ PeGi.. Da Msuk 3RD RounD TRus HuBBy TGGu kaT BWH.. =D BRu Dia Tau BesTny ikuT sHoPPinG nGn oRG PoMPuan.. HakHakHak..

HaMPiR sMua Baju2 kT BTC Tu aQ BeLeK2, Da La 2, 3 yG BkeNaN DLm HaTi.. cHeWaH!!! akHiRny TiBaLa ke PHujunGny, kPuTusan akn D MateRai... JenG2..

aQ mLanGkaH kLuaR nGn kPaLa yG TToLeH sna, TToLeH cn.. cRi HuBBy aQ La.. :-P HuBBy TGGu kT PinTu kLuaR, kiToRanG Pon kLuaRLa.. HuBBy Tnya "Byk BLi Bju YanG?" aQ nGn senyuM siMPuL MjWB "BYk YanG.. SPi MaMa Da x LaRaT nK BWa".. HuBBy Pon TGokLa kT TGn aQ.. KosonG!!! HaHaHa.. aQ xBeLi Pa Pon.. HuBBy GeLenG2 kePaLa n kiToRanG GeLak ja SPanJanG G caR PaRk D seMPeLanG caR PaRk. =D

kMi PuLanG nGn TGn kosonG ja La.. eH.. nGn Baju SPiDeRMan & SuPeRMan ADHam.. :-P

ksiMpuLanny.. BuaTLa PRancanGn b4 sHoPPinG.. FikiRLa DLo nk BeLi Bju kT Mna, nk Fesyen yG McMna.. xDa La kTa G memBuanG masa MRonDa SeMua Baju2 kT DLm KDi Tue.. XDa La kTa TBeLi BnDa2 yG x sPaTuTny.. nnT oVeR BuDGeT PLa.. TiMe Tu mLoPonG ja La, x DPT BLi Pa yG sPaTuTny D BLikn? saPa yG seDiH? aQ jG yG seDiH nnT.. isk.. isk.. isk.. :-D

ok.. sToP kT cn DLo ya.. nnT aQ mcoReT2 LGi.. xDa iDea yG BesT LG ne.. HuHuHu..

SayonaRa

No comments:

Post a Comment